2 Nisan 2013 Salı

Trafik Eğitim Parkı

TRAFİK EĞİTİM PARKI'NA GİTTİK
Trafik Parkı'na gitmeyi çok istedik. Diğer gezilerden daha fazla :)
Çocuklar oldukça heyecanlı ve sevinçliydi :)




Toplu fotoğraf için bekliyoruz..

Trafik eğitimi başladı. Hem sohbet ederek hem de video izleyerek bilgileniyoruz.










Zemindeki trafik levhaları hakkında, Polis Amca'yla sohbet ediyoruz :))




Gülce, Polis Amca'nın sorusunu yanıtlıyor..




Üst geçitlerde, sağdan çıkıp sağdan iniyoruz..


Parkta eğlenme zamanııııı...













Trafik Parkı'ndan verilen hediyelerimiz..
Boyama kitabı ve şapka :)

Toplu Fotoğrafımız :)
1-2-3 Peyniiiiiiirrrrr dedik :)
Arda görevliye: Ben her gün peynir yiyorum, bizde peynir var :)) 

2 yorum:

  1. arda trafik parkından oldukça keyifli ve bilgili gelmişti . servisten iner inmez ( anneeeeeeee sen trafik kurallarını biliyonmu) bende biliyorum ama bilmediklerimide sen öğret dedim :) oda kendi çapında anlatmaya başladı bende ilkkez öğreniyormuş gibi aaaaaaaaa ölemi bak bilmiyodum öğrendim gibi laflarla mutlu ettim. anlıycağımız müthiş bilgilerle eve dolu dolu herşeyi biliyorum öğrendim edası ile sevinli idi katkılarınızdan dolayı teşekkür ederiz..... peynirede gelince hergün istemeye istemeye olsada her nekadar seviyor gibi görünsede zorla yediğimiz bir besindir. garibim ne yapsın peynir denince çocuk burdadamı peynir deyip ben evde yedimki neden burdada yiyeyim düşüncesiyle evde peynir var yemesemde olur diye düşünerek peyniri dile getirmiş kurtulma yolu düşünmüştür kesin :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leyla hanım, gezinin Arda için verimli geçmesine çok sevindim :) Kurum olarak istediğimiz de tüm öğrencilerimiz için verimli geçmesidir. Gezilere gönderdiğiniz için bizler de mutluyuz. Peynir konusunda bence de sizin yazdığınız gibi düşünüp söyledi bence de :))
      Sevgiler..

      Sil