12 Şubat 2014 Çarşamba

Kidzmondo Çocuk Şehri'ne Gidiyoruz

19.02.2014 Çarşamba günü çok farklı bir geziye gidiyoruz. Çok farklı bir deneyim olacak, çocuklar şimdiden çok heyecanlandılar. Yaklaşık 40 mesleğin simülasyonları var, teker teker istedikleri mesleği deneyebilecekler. Üniforma giyip, işbaşı yapacaklar. 
Bu geziye sınıfça gitmek istiyoruz :)

Kağıt ulaşmayan velilerim, boş bir  kağıda, geziye katılımını onaylıyorum yazıp, imza atıp gönderebilir. Olumlu-olumsuz kağıtların mutlaka gönderilmesini rica ediyorum. Perşembe son :)


2 yorum:

  1. Merhaba Ayşe hocam.akşam gezi hakkında internette biraz dolaştım,gerçekten süperrrr ,verdiğiniz kağıtta geliş gidiş Veli tarafından sağlanacaktır yazıyor o nu pek anlamadım aydınlatırsanız sevinirim.?bizim kuzucuklar büyümeye başladıkları için artık yaştanda kaybetmeye başladılar :))) gezi ücretlerine bi göz gezdirdim 2-4 yaş arası giriş 20 TL .gerçektende artık bi birey olmaya başladılar.anıl geziye gitmeyi çok istiyor,umarım gönüllerinde eğlenirler.Filiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet super bi gezi. Cocuklari okula siz getireceksiniz her zamanki gibi. Servisle gelecek olanlar icin servis ayarlanamazsa kendileri getirecek. Evet artik yaslari buyudu :)

      Sil