25 Şubat 2014 Salı

Renk Skalasi














8 yorum:

  1. Süper ikili :)) verilen poz süper,çocuklar güzel.. Daha ne diyebilirim ki..yüzünüzdeki gülümseme ömür boyu sürsün inşallah...Filiz

    YanıtlaSil
  2. Ayşe hanım iyi akşamlar Eren biraz rahatsız olduğu için okula gönderemedim.. Ama evde bol bol şekil ve rakam çalışması yaptık... Resimleri görünce üzüldü biraz. kaç gündür kapak biriktiriyordu. :) Kaçırdığımız başka birşey var mı acaba? Sevgiler... Derya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun Derya hanım. Okula gelince ben yapması için rehberlik ederim, sorun yok, kıyamam Eren'e :) Kaçırdığınız başka bir şey yok :)

      Sil
  3. Berkeyle anil ilk askerlik pozunu vermişler,dorukta saltanatini ilan etmiş :))) en güzel zamanlari şimdi.önümüzdeki sene artik hepsi hayatin koşuşturmasina dahil olucak,uzun yillar okul,sinav bir yaris icinde olucaklar,hem çocuklarimiz ,hem biz veliler bu gunleri çok ariyacak gibiii ,umarim hayatlarindaki tüm resimler bugünki gibi parlak işiltili gözler olur. Deryacigim bu arada erene de çok geçmıs olsun.Allah acil sifalar versin canim.

    YanıtlaSil
  4. ayse hocam merhaba,yagmur da hastaydi dun.yuzme kursuna yazdirdim,haftasonu iki gun havuza gidiyor ve sanirim orada usuttu ya da mikrop aldi.devam ettireyim mi diye cok tereddutlerim var.yaptiginiz calismada pinpon topumu kullandiniz tam anlayamadim?bugun de gelemezse evde yaptirmayi dusunuyorum da.iyi calismalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzme kursuna biraz ara verebilir bence. Havalar biraz daha düzelince gitmesinde fayda var. Soğuk hava da gelince çok etkilenmiş olmalı. Altında pinpon topu var evet :)

      Sil
  5. Fatmacm,geçmis olsun yagmura.umarim havuzdan kaynaklanan bir sorun degildir.cok şükür berkede ve dorukta birsey yok.cmts arabasiz oldugun için belkide üşütmüstür,kiyamam fistigima.kaydini dondura biliyorsan dondur bencede.istersen ben cmts gunu sorabilirim.tekrar cok gecmis olsun.

    YanıtlaSil
  6. tesekkurler ebrucunm,valla nedenini bilemiyorum,dktora da goturmedim aslinda ama havuzdan supheleniyorum.babamda cok hasta,memleketten getirdik bende kaliyor.ev revir gibi anliycan,yagmuru yarin gondericem ama,ates falan yok.sadece oksuruyor su an.ilgin icin tesekkurler,hafta sonu yine haberlesiriz:)

    YanıtlaSil