6 Ocak 2014 Pazartesi

Bay Mikrop

Bugün mikroplardan bahsettik. Hasta olmamak için yapmamız gerekenler üzerine konuştuk.
"Küçük Yeşil Sabun" adlı hikayemizi projeksiyondan yansıtarak izledik. Daha sonra hikayenin dramasını yaptık. "Bay Mikrop" adlı şarkının öğretim çalışmalarını yaptık. Ardından el yıkayan çocuk resmi çizmelerini istedim. İşte resimlerimiz :)


BAY MİKROP
Bay mikrop bay mikrop,
 Beni hasta edemezsin.

 Yemeğimi böyle yiyorum,
 Sütümü de böyle içiyorum,
 Meyveleri sebzeleri,
 Bol bol yiyorum.

Bay mikrop bay mikrop,
 Beni hasta edemezsin.

 Ellerimi böyle yıkarım,
 Saçımı da böyle tararım,
 Dişlerimi fırçalarım.
 Erken yatarım.


















2 yorum:

  1. Gördügüm en güzel bakteri(berkenin resmindeki)kuzum benim

    YanıtlaSil
  2. canım yavrum ressam olcak benim kızım sena bitanem

    YanıtlaSil