12 Mart 2014 Çarşamba

Kitap Hakkinda

Degerli velilerim,
Kitaplarin listesi asagidadir, kontrol etmenizde fayda var, kagidi gondermeyenlerin de olumlu olumsuz gondermesi onemle rica olunur :)

  1. Huseyin-Zuzu'nun Ormani
  2. Ceren-Zuzu Coplukte
  3. Doruk-Puki ile Yasli Karga
  4. Berke-Zuzu Coplukte
  5. Duru-Zuzu ile Uykucu Baykus
  6. Berkay-Zuzu'nun Ormani
  7. Anil-Zuzu'nun Ormani
  8. Kerem-Zuzu'nun Ormani
  9. Ahmet-Puki ile Yasli Karga
  10. Elanur-Zuzu Coplukte
  11. Arda-Zuzu'nun Ormani
  12. Yagmur-Zuzu'nun Ormani+Zuzu Coplukte
  13. Yagiz-Zuzu'nun Ormani
  14. Sena Cicek-Zuzu'nun Ormani

5 yorum:

  1. a yşe hocam senanın zuzunun ormanı kağıdı gönderdim ücretinide ismi de listedeyok

    YanıtlaSil
  2. ayse hocam merhab.not yazmissiniz kasikla ilgili.inanin bir haftadir okul cikislarinda kasik ariyorum ve bu yuzden yagmurda islanip hasta bile oldum.gecen hafta almistim,kucuk olmayacakmis sonradan okudum blokta.dun buyuk buldum ve onlarda istedigim gibi degil,plastik gibi.simdilik idare eder insallah,yarin gondericem artik.valla cok geciktik,kusura bakmayin.iyi calismalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dogrudur Fatma hanim. Cok aramissiniz anlasilan. Iciniz rahat olsun kasigi gonderin siz. Daha sonra begendiginizi alir degistirirsiniz isterseniz :) cuma gunu lazim ozellikle. Gecmis olsun buarada. Sevgiler..

      Sil
  3. Ayşe hocam iyi akşamlar. Ben Eren le kitap parası göndermiştim... Ama listede adı yok..Derya sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iyi hatirlattiniz. Eren e soyledim kagidi kaybettim dedi. Hangi kitaptan istediginizi isaretlersiniz yarin kagidi gonderirim.

      Sil