20 Mayıs 2014 Salı

Muzeler Haftasi Calismamiz




 



2 yorum:

  1. aferin size,bir yil da nasil da buyuduler ve ne cok sey ogrendiler.herkes farkeder bu degisimi kendi cocugunda,yagmur hic soru sormazdi onceleri mesela.belki de her seyi sormadan aciklamaya calismamizdandir ama bilmiyorum.bu yil surekli kelimelerin ve ozellikle deyimlerin,mecazli soyleyislerin anlamini cok merak ediyor ve soruyor.hatta bazi kelimeleri onun anlayacagi sekilde aciklamaya calismakta zorlaniyoruz cogu zaman.ayse hocam siz sene basinda demistiniz cocukla hosa giden diyaloglarinizi blokta paylasabilirsiniz diye ben de o yuzden yaziyorum.mesela gecen gun bir konuda karar veremiyorduk ve "anne beyin firtinasi yapalim mi "dedi.anlamamis gibi davranarak yani nasil oluyor falan dedim."hepimiz dusuncelerimizi soyleyelim ve sonra karar verelim"dedi:))son donemde anlqmini ogrenmeyer calistigi kelimelerde bazilari da sunlar:orjinal,tutku,telepati,af dilemek....bu kazanim icin cok cok tesekkurler ayse hocam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma hanim rica ederim :) Ogrenmesi cok mutlu etti beni. Donus almak da iyi oluyor :) Beyin firtinasinin buaralar uzerinde cok duruyoruz. Merak edip anlamini sormasi ogrenmeye ne kadar acik oldugunu gosteriyor.

      Sil