30 Eylül 2013 Pazartesi

Dünya Çocuk Günü

Dünya Çocuk Günü
Ekim ayının ilk pazartesi günü, "Dünya Çocuk Günü" olarak kutlanmaktadır. 
Biz de bu gün yani 30 Eylül 2013 Pazartesi günü kutlamayı uygun gördük. 
Herkes fon kartonuna kendi resmini çizdi ve etrafından kesti.
Ardından dünya resminin etrafına kendi resimlerimizi yapıştırdık.










Çalışmamız oldukça büyük olduğu için panoya sığmadı :) Dışarılara taştık..
Katılmak istemeyen birkaç öğrencimiz çalışma yapmadı, saygıyla karşıladım :)


12 yorum:

  1. Bizde tüm çocuklarımızın DÜNYA ÇOCUKLAR GÜNÜNÜ kutluyoruz..özelliklede 5/F sınıfının renkli çiçeklerinin...Filiz Aksu (ANIL)

    YanıtlaSil
  2. Çocuklarimiz bizim herseyimiz gelecegimiz.ne kadar verirsek o kadar aliriz karsiligini .her biri ayri deger.TÜm dünya çocuklar günü tüm çocuklara kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne kadar verirsek karşılığını alırız, zaman ayırmak, kaliteli zaman geçirmek bu anlamada çok önemli..

      Sil
  3. yagmur resim cizmeyi pek sevmiyor.katilmak istemeyenlerden bri o sanirim.ben de israrci olmadim bu konuda hicbir zaman.butun cocuklarimizin gunu kutlu olsun.onlarin yetismesinde emegi gecen herkesin de...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur çok keyifle yaptı; hatta çocukların ismi yazıyor resimlerin üzerinde :) ısrarcı olmamakla en iyisini yapmışsınız, her çocuğun ilgisi farklı yönde..

      Sil
    2. Bütün çocukların bu güzel günü kutlu olsun, umarım gelecekte hepsi en iyi yerlerde olur. Emeğinize sağlık, Ayşe hanım sevgiler...Emine (Tuğçe Demirhan)

      Sil
    3. isimleri yakinlastirinca farkettim tesekkurler ayse hocam.yaptigimiz meslegin onemini 13 yilda farkedemeyisimini yagmur okula basladiginda anladim.(nasil bir cumle olduysa artik)gercekten ozelmisiz aileler icin.sizin bizler icin ozel olusunuzdan anliyorum.biz emek veriyoruz cocuklarimiza hic gozumuze gelmiyor.ama bizim disimizda birinin emegi cok degerli ve ozel oluyormus.tesekkurler...

      Sil
  4. Hepsi çok güzel olmuş :) çocukların kendilerini nasıl algıladıklarını gösteriyor :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel çalışmalar. Takip ediyorum bir öğretmen olarak.

    YanıtlaSil
  6. Başlığı okuyunca Ahmet Yağızın ne çizdiğini çok merak etmiştim çünkü bugüne kadar hiç resim çizmedi çizdiğini görünce düşündüğüm gibi çıktı ,ilk günlerde dediğim gibi sene sonunda çizecekleri çok merak ediyorum ve sabırsızlıkla bekliyorum ,çok güzel bir çalışma olduğunuda belirtmek isterim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hanife hanım kendisini çizmesini istedim. Televizyon çizmek istediğini söyledi ve çizdi. Sanırım çok izliyor olmalı :) erken uyuduğunu da bugün söyledi bana :)

      Sil