27 Eylül 2013 Cuma

Otobüse Bindik

OTOBÜSE BİNDİK, BEŞİKTAŞ'A DONDURMA YEMEYE GİTTİK
Sıra olmanın gerekliliği üzerine konuştuk. Başıma gelen ufak bir olayı anlattım.
Ardından başka nerelerde sıra oluruz, diye bir soru yönelttim.
Daha sonra sıra olduk. Bilet gişesinden bilet satın alıp otobüse oturdular.
Otobüs kurallarını öğrendiler, sessiz olunması gerektiğini, ayakta durulmaması gerektiğini öğrendiler.








Sıra Beşiktaş'ta dondurma yemeye geldi. Dondurmacılardan dondurma aldık :)



Dondurma faslı bittikten sonra, yine bilet alarak otobüse bindik.
Şoför hanım bize bir şarkı açtı ve araçta giderken müzik eşliğinde eğlendik.
Ne oldu dersiniz, Yağız ve Berkay otobüste uyuma şeklinde bir canlandırma yaptılar.
Şoför geldi ve onları uyandırdı :))


Bilet Gişemiz



6 yorum:

  1. Gerçekten harika olmuşlar.bizimkiler büyümüşse firi takılıyorlar :) :) canım kalmadı desem yalan olmaz :) cocuklarımızın Ellerine, güzel öğretmenimizin emeklerine saglık filiz aksu (ANIL)

    YanıtlaSil
  2. Böyle bir çalisma yatiginniz için çok memnum oldum.malum ist.trafiyinde toplu tasima araçlarini siklikla kulladigimiz için bu bilgileri ben aktirmistim.hatta metrobuste sıraya girip bilet almayi sonra tekrar sıraya girip araca binmeyi vs.anlatmistim.sizinde uygulamali yapmaniz cok keyifli olmus.ne güzel.gercekten cani gönülden tesekkur ederim size.Ebru B.oglu.

    YanıtlaSil
  3. neredeyse otobusteki butun fotolarda yagmur sirtini donmus.eve geldiginde bize sofor oldugunu soylemisti.kesin tavir yapmistir bizim bayan kapris.sabretmeyle ilgili biraz eksikligimiz var,bir de asiri kazanma hirsimiz.oyle ki kaybedecegini anladigi an hileyi bile mubag sayiyor:))ne kadar da ovdum?evladimi ya.kuzum benim bu yil ogrenecek hepsini buna inaniyorum.valla her sey beklentimizin uzerinde okulla ilgili(masraflar dahil:))surekli tekrarliyoruz ama gercekten emeginize saglik ayse hocam.(fatma y.oglu)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Fatma hanım, Ebru hanım, Filiz hanım :)

      Sil
  4. Berkayla metroyu sıksık kullandığımız için jeton alıp atmak onun görevi sizdende öğrenmesi iyi oldu uyku faslıda çok iyi olmuş bu arada berkay faliyetlerden büyük bir zevk alıyor nihal aktay

    YanıtlaSil