29 Kasım 2013 Cuma

1-5 Arası Rakam Yazma Çalışması

Kıymetli veliler,
Bu hafta dergi çalışması göndermeyeceğim. Bu haftaki çalışmamız, 1-5 arası rakamları önce parmakla havada yazmanız, daha sonra büyük ebatta yazılı olan rakamın üzerinden parmakla geçme ve son olarak da kağıda rakam yazma çalışması. En son aşamada 1-5 arası rakamların yazılı olduğu kağıtları pazartesi günü okula göndermeniz gerekmektedir. Rakamların yazılış yönü aşağıdaki gibidir. Belirtilen yönde yazdırınız. Önce çocuğunuzun elinden tutarak yazdırınız (yazamıyor ise) daha sonra yapabildiği kadar kendisi yazsın.
Sevgiler..

3 yorum:

  1. Ayşe hanım malisef iki gündür Ahmet Yağıza ders yaptıramadım yapmak istemiyor yada yapamadığını söylüyor inanın bütün aile mücadele verdik ama malisef başaramadık ne yapmamı önerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsrarci olmayin Hanife hanim. Bir iki tane rakam yapmasi yeterli :)

      Sil
  2. ben de bir sey sormak istiyorum ayse hocam.yagmura 2-3 yasindan beri renkleri,sayilari,sekilleri,zitliklari,belli basli kavram ve davranislari hep oyun icinde oyunun bir parcasiymis gibi ogretmeye calistik.simdi okul yasantisi basladi ve odev olayi kafami biraz karistiriyor.ogretmen bu odevi verdi ve yapmaliyiz,ogrenmeliyiz seklinde dusunup bunu hissettirmeli ve ciddiye alip kararli mi olmaliyiz?yoksa tabiki zorlamadan ama oyunlastirarak yapmasan da olur tavriyla mi yaklasmaliyiz.ogretmenim ama bu yas gurubunun ogretme isi nasil olur tam bilemiyorum.bilmiyorum anlatabildim mi:))

    YanıtlaSil