17 Kasım 2013 Pazar

Eşofman Üstü

Sayın veliler,
Bir adet 122 beden eşofman üstü iki gündür sınıfta duruyor. Bizim sınıftan mı bilmiyorum ama kıyafetleri lütfen kontrol ediniz. İsimsiz kıyafet göndermeyiniz, isimsiz olan kıyafetlerle ilgili herhangi bir sorumluluk bu haftadan itibaren kabul etmiyoruz. Çünkü çokça dile getirildi isim yazma konusu. Silinmeyecek şekilde çocuklarınızın isimlerini işleyiniz ve yanına bir sembol işleyiniz. Örnek: yıldız, daire, çiçek vb. Böylece çocuğunuz kendi kıyafetini tanır, ayırt eder, giyer, yardıma ihtiyaç duymaz. Sınıfta bulunan 122 bedenin sahibi var ise, lütfen dönüş yapsın.
Sevgiler...

7 yorum:

  1. Günaydın ayse hocam.konuyla pek ilgisi yok ama ulaşamadığım için burdan yazmak istedim.cuma Günü'de dile getirmiştim,Anıl'ın vücudundaki kızarıklıklar daha da arttı,c.tesi günü doktordaydık,birkaç inceleme ve araştırmadan sonra doktor kızılcık teşhisi koydu.bugün okula gelemeyecek umarım yarına düzelir ve gelir..Bilginize...filiz aksu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok gecmis olsun Filiz hanim. Goturmeniz cok iyi olmus doktora. Acil sifalar diliyorum.

      Sil
  2. ayşe hocam merhaba eren' in eşofman üstü kayıp o olabilir. ama bizi bedenimiz 116 idi başkası ile daha önce karışmış olabilir. sevgiler(derya)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya hanım, ismi yazıyor muydu peki Eren'in? 116 maalesef yok elimizde 122 beden var. Umarım bulunur. Sevgiler..

      Sil
    2. iyi akşamlar Ayşe hanım. zannedersem daha önceden karışmış eşofman üstleri. Çünkü alt 116 üst 122 o yüzden o şekilde yazdım.. Eğer sahibi yoksa o eşofman üstü bizimdir.. Sevgiler.

      Sil
    3. Evet, anlıyorum. Diğer eşofman üstlerine de isim yazılmış. O yüzden dedim ben de. Yarın size gönderiyorum. İyi akşamlar. Bu arada gezide göndermiş olduğunuz poğaça için teşekkür ederiz :) ellerinize sağlık :)

      Sil
  3. zaten bende Eren getirmiş olsa idi hafta sonu yazacaktım. teşekkür ederim. beğendiğinize sevindim. afiyet olsun...

    Ayşe hocam Eren geçenler de bir kumbaradan bahsetti ama ben anlayamadım.. Acaba konu neydi? iyi akşamlar

    YanıtlaSil