25 Kasım 2013 Pazartesi

Düzenli-Dağınık Davranış Takip Formu

Sayın veliler,
Bugün çocuklara vermiş olduğum "Düzenli-Dağınık Davranış Takip Çizelgesi"ni birlikte üzerinde konuşarak, dolabına (çocuğun göz hizasında) yapıştırınız. Her sabah veya akşam doldurulması gerekmektedir. Toplamasının gerekliliği üzerinde konuşunuz. Çocuğunuzla odasını ne zaman yani akşam yatmadan mı sabah okula gitmeden mi toplayacağına birlikte karar veriniz. Daha sonra konuşmuş olduğunuz zamanda, odası düzenli ise "düzenli" çiçeğini, dağınık ise "dağınık" çiçeğini boyamasını söyleyiniz. Dağınık mı düzenli mi olduğuna birlikte karar veriniz. Bu etkinlik sırasında başında olmanız çok önemlidir. Bu davranışın alışkanlık haline gelmesi temel amacımızdır.
Haftaya pazartesi okula geri gönderiniz.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. merhaba ayse hocam, yagmur dun cok hastaydi,bugun de ayni sekilde.bu yuzden bugun yine okula gelemiycek.dun msj yazmaya calistim ama bir turlu baglanti saglanamadi.arkadaslarina bulasirmis diye de gelmek istemiyor kuzum.kendine o kadar aciyor ki su anda once morelini duzeltmeliyim:)hafta sonu size sarki soylemisti ve maille gondermistim,umarim ulasmistir.sevgiyle kalin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Cok gecmis olsun, dun arkadaslari soyledi uzuldum. En kisa zamanda aramizda gormek istiyoruz. Mailinizi aldim. Cok mutlu oldum. Ne kadar guzel soylemis citi piti :) kiyamam :) mutlu oldum. Tesekkur ederim. Tekrar gecmis olsun. Sevgiler.. Yagmur'a cok selam :)

      Sil