12 Kasım 2013 Salı

Patlamış Mısır Yeme Yarışı

Patlamış mısır yeme yarışması yapacağız.
Ondan önce tahminlerini alıyorum, acaba elimdeki cihaz ne işe yarıyor :)
Değişik tahminlerde bulunanlar oldu :)
Yağmur bildi, mısır makinesi olduğunu, biz de alkışladık ;)
Tahminde bulunuyorlar.


İşte patlamış mısır makinesi :) 
Artık hep sınıfımızda duracak, canımız istediğinde yapacağız :)

Yağmur mısırları koyuyor.


Mısırların patlamasını seyrediyoruz.
Bir yandan da tekerlememizi öğrendik, söylüyoruz.

Sırma saçlı mısır,
Taze mısır, süt mısır,
Çıtır çıtır patlamış,
Çatır çatır çatlamış,
Taze mısır, süt mısır,
Isır ısır çok ısır.












Mısır yeme yarışı başlamıştır.
Rakipler yarışıyor :))



















Şimdi biraz daha mısır patlatıp, yiyelimmm :)





Patlamış mısır cihazı, çok hoşlarına gitti, patlayan mısırları izlemek çok keyif vericiydi :)

3 yorum:

  1. Doruk harikasınnnn :)))yerim ben seni mısırlar paylaşmada yesek dye can atıyor.annesının oğlu :)))) Anıl'ında gözü berenin tabagında kuzum benim. hepinize afiyet şeker olsun çocuklar

    YanıtlaSil
  2. aferin kizima,hepsine afiyet,seker olsun.sizin de elinize saglik ayse hocam.bi gun anneler gelse,cocuklar evde kalsa cok eglenceli valla kendi cocugumu kiskandim:))

    YanıtlaSil
  3. Mısır yeme kinusunda doruk açık ara geçmistir diye tahmin ediyorum,zira patlatma asamasinda göxzünü kirpmadan izledigini tahmin edebiliyorum.berke ile anil önce sen ye sonra ben,hayir önden sen buyur seklinde:)))yerim sizi walla(mısırdan )bshsediyorum:)))çok güzel bir aktivite olmuş Ayse hnm.babanizin hediyesiymiş doruk öyle söyledi.keseniz bereketli olsun.sevgiler.Ebru.

    YanıtlaSil