21 Kasım 2013 Perşembe

Yumurta ile Genel Sorumluluğumuz

Doğa Koleji'nden gelen görevliler yumurta boyama çalışması ile ilgili rehberlik yaptılar.
Yumurtalarımızı fırça ile istediğimiz gibi boyadık.
Daha sonra yumurtayı karton bardak ve içine pamuk koyarak muhafaza ettik. 
Düşmesin diye de ağzını kapattık.
Yumurta her çocuğun sorumluluğunda, onu koruyup güvenli bir yerde saklamalı ve yarın okula getirmeleri gerekmektedir. 3 gün boyunca çalışma devam edecek. 
Sevgiler..







































Yumurta ile Gelen Sorumluluk, adlı kitabımızı da okuduk :)


10 yorum:

  1. iyi akşamlar Ayşe hanım. Yarın saat 12'de öğretmenler günü kutlaması varmış. Ancak servis öğrencileri nasıl gelecek ? Kendi adıma benim için çok zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Servisle gelenleri servis burda olmalari gereken saatte alacaktir. Ayri getirmenize gerek yoktur. Servislerin saatle ilgili bilgisi var. Sevgiler..

      Sil
  2. Ahmet Yağız içinde öyle malisef, kutlamaya katılmasını çok isterim fakat kızımın toplantısı olduğu için okula getirmem imkansız

    YanıtlaSil
  3. İyi akşamlar Ayşe hocam.ben öğretmenler günü kutlamasını 4.30 diye biliyorum.bi değişiklik mi oldu acaba? F.aksu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayir degisiklik olmadi Filiz hanim. Bu bizim cocuklarla olan kutlamamiz :) sevgiler..

      Sil
  4. bugün oğlum adına çok üzgünüm (Ahmet Yağız) eve geldiği zaman çok üzgündü ısrarla sorduğumda ağlamaya başladı anladığım kadarıyla öğretmen günü için bir organizasyon düzenlenmiş ve annelerde varmış sık sık okula gelemediğim için bundan haberim yoktu konu benim orda olup olmamam değil oğlumun üzülmesiydi okula gelmem gerektiğinde servise bile binmiyorum ki öbür çocuklar bizim annemiz neden yok diye üzelmesinler daha çok küçükler bir anda duygusallabiliyorlar (o kadar üzgünüm ki cümlelerimi bile sıraya koyamıyorum bütün anneler gibi oğlumun yüzündeki bir üzüntüye gözünden akan bir damla yaşa canımı veririm ) sadece benim değil hiç bir çocuğum boynu bükük kalmamalı:((((

    YanıtlaSil
  5. ayşe hn aynı şey ahmet yağız ın annesinin dediği olayı bu gün bende yaşadım berkayda servisten iner inmez annelerde geldi ama sen gelmedin dedi bende çocuğumun boynu bükülünce çok üzüldüm bunu sıksık yaşıyoruz gerci annelerden ikramlar geliyor sınıfa sen niye göndermiyon gibi bu günkü size getirdiği hediyede son anda aklıma geldi şimdi herkes gönderir berkay kalır diye hali hazırda kusura bakmayın o vardı ayrıca notunuzada çok sevinmiş keşke servissiz gelenlerin annelerinide dahil etmeseydi okul idaresi bu çocukları çok etkiliyor

    YanıtlaSil
  6. ay ayşe hn ahmet yagızıda okuyunca iyice moralim gitti kusura bakmayın ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN biz anneler bazen takılıp kalıyoruz işte

    YanıtlaSil
  7. Sayın velilerim, merhaba.
    Yapılan öğretmenler günü kutlaması, sürpriz bir kutlamaydı. Velilerimin organize ettiği bir programdı. Okul idaresiyle ve benimle ilişiği olmadığını belirtmek isterim. Bu gibi konularda diğer velilerle iletişime geçebilirsiniz.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Sevgili veliler yazinizi okuyunca duyarsiz kalamadim birseyler yazmak istedim,öncelikle cocuklarin üzülmüs olmalarina inanin çok üzüldüm.kendi çocugum dahil hiçbir cocugun boynunun büküp kakmasina hicbir anne yüregi veya hiçbir insan dayanamaz,heleki cocugu olan bir anne asla.ögretmenimizin bilgisi disinda bir küçük supriz yapmak istedik,servisle gelen ve bize tanidiklarina bir sejilde ulasmak isteyen aileler de vardi bu supriz e dahil olan.ögretmenler günü kutlamasi hepimizin çocuklugundan kalma bir kutlamadir.annelerimizin bizim ögretmenlerimize yaptiklarini ,bizde kendi çocuklarimiz ögretmenkerine yapmaya çalisiyoruz.keske sizler bi sekilde ayni sinifra olan bir veliyle iletişime geçseydiniz.nihalcim özellikle sen geçen seneden tanigin 6 veli var sinifta.keske birimize ulassaydin ne yapalim pln var mi diye,böylece yalniş anlasilmalara ve üzüntüler yaşanmazdi.berkay adina çok üzüldüm .servislede gelse boylesi önemli duumlarda idare izin verdigi muddetce organizasyinlar yaoilacaktir.ltfn en azindan bir iki veliyle iletisim icinde olmanda yarar var derim.sevgilerimle.EBRU.

    YanıtlaSil