13 Aralık 2013 Cuma

Aşı Kağıdı ve Kartları

Sayın veliler,
Okulumuzda 16-27 Aralık tarihlerinde KARMA aşı yapılacaktır.
Bugün yollamış olduğum aşı ile ilgili kağıtları doldurup Pazartesi geri göndermeniz gerekmektedir.  Gönderirken bir de çocuğunuzun aşı kartının fotokopisini yanında göndermeniz önemle rica olunur. Fotokopileri İl Sağlık Müdürlüğü'ne gönderilmek için isteniyor. Aşı okulda zorunlu değil, sağlık ocaklarında da yapılabiliyor.
Geçen sene okulumuzda aşı olanların da belgeleri göndermesi gerekmektedir. Geçen sene aşı olanlar bu sene yine aynı aşıyı olabilir, ikinci kere olmasının bir sakıncası yokmuş ama doktorunuza danışmanız yararınıza olur.
Aşı günümüz belli olduğunda haber vereceğim.
Sevgiler..


4 yorum:

  1. Ayşe hocam bizim asılarımızın hepsi tam onu nasıl yapıcaz.filiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman asi olmaz ama belgeleri saglik mudurlugune gondermemiz gerekiyor. Belgeleri pazartesi getirebilirsiniz.

      Sil
    2. Bu arada dergi sınıftaymış Filiz hanım. Almış aslında ama unutmuş herhalde, masadaydı :))

      Sil
  2. ayse hocam ben yagmurun asi kartini gondermistim,fotokopisini degil.adi yapilacagi zaman kontrol amacli istendigini dusundum.onu tekrar gonderirsiniz bana degil mi?cunku ilkokul kayitlarinda da istendigini biliyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil