30 Aralık 2013 Pazartesi

Kostüm Giyme Zamanı Geldi :)

Okula adım atar atmaz, fotoğraf çekimleri başladı. Ee bu kadar güzel olursa kıyafetler :)














Yarışma için fotoğraflar çekiliyor.




Yandan çekim mükemmel :)




















Bal kabağımız, arkadaşına darılmış :) Ne kadar şirin ne kadar hoş olmuş, bayıldım bu kostüme de :)


Eğlenirken bir yandan da fotoğraf çekilelim dedik birlikte :)


Muhteşem üçlü :)





Kostüm partisi buna denir, halka olmuşlar, koş koş koş :))









Örüntü :))

Yakaladımmm :))

Sanırım çok yorulduk :)
Emeği geçen herkese çok teşekkürler...

4 yorum:

  1. EBRU BAYTAROGLU.30 Aralık 2013 20:11

    Herbiri birbirinden güzel,herkezin eline emegine saglik:))))

    YanıtlaSil
  2. Bunlar ne tatlı şeyler!!! Maaşallah Allah nazarlardan korusun! Örüntüye bayıldım :):) Hepsi birbirinden güzel, yaratıcı kostümler...

    YanıtlaSil
  3. Valla kim ne derse desin 5/ F yıkılmış gene.. Hele hele kızlar mankenlere taş çıkarmışlar :)) tabi bir erkek annesi olarak erkekleri de es geçmemek lazım :)) harikasınız çocuklar.emeği geçen herkesin ellerine sağlık...Filiz Aksu

    YanıtlaSil
  4. hepsi birbirinden güzel olmuş ALLAH hepsini nazardan korusun.herkesin emeğine sağlık

    YanıtlaSil