27 Aralık 2013 Cuma

Kostüm Yarışması&Eğlencesi

Sayın veliler,
30 Aralık 2013 Pazartesi günü çocuklarımız okuldaki eğlence ve yarışmaya kostümleri üzerinde iken geleceklerdir.Yanlarına mutlaka yedek kıyafet koyunuz. Eğlenceden sonra kıyafetlerini değiştireceklerdir. Okulumuzda çocuklarımız tarafından giyilmek üzere, etkinliklerimiz, drama ve dans gösterilerimizde kullanılmak için kostümler velilerin onayıyla okula bağış olarak kabul edilecektir. Bağış yapmak isteyen velilerim buradan belirtirse çok sevinirim. Sevgiler. İyi tatiller :)

20 yorum:

  1. el dikisiyle prenses kostumu yapmaya calisiyorum,yagmur sadece fikir verme noktasinda bana yardimci olabiliyor.nasil bir sey ortaya cikaricaz ya da cikaramiycaz belli degil:) yagmur kostumunu vernek isterse tabiki de okulda kalabilir ama bu konuda pek umutlu degilim:)biraz daha cabalasam terzi olabilicem galiba,ek is yaparim artik...

    YanıtlaSil
  2. Herkez kostum telaşinda geri sayim başladi,benim sizden bir ricam var,bu pary okul içinde sizin kutlayacaginiz bir organizasyon ama bende çocugumu o ortamda görmek isterim,en azindan okul içi kutkamiz bittiyinde çocuklar kostumlerini çikarmadan sinif içinde küçuk bir kutlamada biz yapsak.yönetim ne der bu kissmini bilmiyorum tabiii.ama o ortamda o kadar ugrasip çocugumu görmek hakkim diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Sayılı gün geldi çattı Pazartesi muhteşem gün.çocuklarımızı o cici bici ve birbirinden güzel kıyafetlerle okula göndereceğiz.şimdiden herkesin ellerine ve emeklerine sağlık.parti elbetteki güzel olacaktır ondan hiç şüphem yok,keşke bir ortam yaratılsa da bizde çocuklarımızın o mutlu gününde yanlarında olabilsek.sınıfca toplasıp beraber bir arada olabilsek...bunlar sadece bir temenni...gerçekleşmesi dileğiyle....Filiz Aksu

    YanıtlaSil
  4. evet ben de cok istiyorum cocuklari o ortamda gormeyi.ama degisik bir okul,veliye karsi tutumlarini hem elestiriyorum hem destekliyorum.ben de degisik bir veli oldum simdi ama elestirdigim ve hosuma gitmeyen taraf su bazen kapidan cocuklari alirken vucudumuz ufak bir oranda fazla iceriye girse calisan bayanlar dehsete kapiliyor sanki.yahu cocugu almaya geldik okulu soymaya degil.boyle olunca cocuklarimiz iyi korunuyor,guvendeler diye hem seviniyorum hem de noluyor ya o benim cocugum kimin evladini kimden sakiniyorsun diye cikisasim geliyor:))karantinadalar gibi geliyor bazen de???bu arada siz ne tarz kostumler jazirladiniz valla benim durum icler acisi:))

    YanıtlaSil
  5. ayşe hanım merhabalar bir haftadır sena rahatsız ama kostüm yarışmasını unutmadı çok heyacanlı keşke mümkün olsa biz veliler velilerde katılsak sisterim yönetime biz veliler söylesek ne dersiniz hocam sevgiler sema çiçek

    YanıtlaSil
  6. Ahmet Yağızla konuştum kostümünü vermeye pek niyeti yok ama aradan biraz zaman geçtikten sonra okula bağışlamak istiyorum bu arada bizim orda bulunma şansımız varmı

    YanıtlaSil
  7. Yarışma öğrenci ve veli ile ilgili neden katılamıyoruz!? Hüseyin'in yanında olabileceğim tek günüm :-( ben de sevinmiştim pazartesi günü diye :-( :-( :-(

    YanıtlaSil
  8. Ayşe Hanım merhaba.
    Ben Kerem'in kostümünü bağışlayamayacağım kendisi devamlı giymek istiyor çok severek aldırdı o nedenle:)
    Selamlar.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba. Yayınladığım bilgiyi okuyabilirsiniz. http://renkliciceklersinifi.blogspot.com/2013/12/kostum-hakknda.html

    YanıtlaSil
  10. kostumleri kendimiz hazirlayacagiz diye bbiliyordum,satin alabiliyormuyduk:( valla bir haftadir ugrasiyorum:(

    YanıtlaSil
  11. Biz de kendimiz yaptık Fatma Hocam, yalnız değilsiniz :) çok uğraştık bir hafta boyunca malzeme alışverişi yaptık, bir hafta boyunca da gece yarılarına kadar ölçüp biçip diktik. Her bir parçası el emeği, göz nuru... Okula bu yarışma için çok teşekkür ederim! Çok zevk alarak yaptık.Tüm işlerimi bir tarafa bırakıp oğlum için bir şeyler yapmak, ikimizi de çok mutlu etti :))) Hüseyin & Annesi

    YanıtlaSil
  12. ahmet yagiz kostumunu vermek istemiyor onun icin malisef kostumu malisef bagislayamayacagiz

    YanıtlaSil
  13. Ayşe Hanım merhaba tekrar .Kerem sınıfta bırakmış kostümünü maalesef, yarın eve getirmesi konusunda yardımlarınızı rica ediyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ayşegül hanım. Kerem okulda kalmasını istedi. Israrla sordum, hayır almak istemiyorum, dedi. Peki, dedim ben de. Siz bir yine konuşun Kerem'le. Ortak kararınız doğrultusunda, karara uyarız, bizce sorun yok :)

      Sil
    2. Tamamdır Ayşe Hanım akşam konuşup size tekrar dönerim teşekkürler:)

      Sil
  14. ayse hocam merhaba,umarim iyi gecmistir etkinlik.ben yagmura yedek kiyafet koydugumu soylemeyi unutmustum ve aksama kadar kostumle kaldigini soyluyor,zaten ogleden beri icim icimi yedi usuyecek diye.umarim erken degistirmislerdir uzerlerini.gerci is isten gecti ama en azindan sucluluk duygum hafifler:(bu arada kostumunu birakmis,benim ilk deneyimim ve yagmurdan cok ben benimsedim sanirim kiyafeti,el dikisi oldugunu farketmissinizdir kusurlarindan:)cok ugrastim ve en azindan yil sonuna kadar biz de kalabilir mi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Fatma hanım, etkinlik çok çok iyi geçti, sizlerin de emekleri ile çok eğlenceli geçti. Kıyafet konusunda endişelenecek bir durum yok, rahat olun, çok beklemedik kıyafetlerle, hoplayıp zıpladıktan sonra çıkarıldı, ferah olun :) Yağmur da kostümü bırakmak isteyenlerdendi, evet el dişimi ama sanki inanın terzi dikimi gibi, çok beğendim ben. Elinize emeğinize sağlık, bundan sonra daha çok kıyafet dikersiniz bence Yağmur'a :) Tabii yarın yollarım sorun değil, iyi akşamlar.

      Sil
    2. dikis hatalari olsa da tasarim konusunda iyi oldugumu gormus oldum bu vesileyle,cok mutavazi olamadim ama:))yagmura bundan sonra kiyafet dikermiyim bilmiyorum gerci?:) kostumunu birakmayi istiyormus yagmur hatta pelerini vermeyi unuttu diye baya dertlendi.kararina saygi duyuyorum ve pelerini de yarin gondericem:((kiyafet okulda kalabilir.mayis ayinda da yuruyus vardi sanirim orada da giyeceklerdi degil mi ayni kostumleri?bu arada begenmenize sevindim,iyi calismalar ve saygilar:)

      Sil
  15. Merhaba Ayşe Hanım Hüseyin kostümünü bırakmak istememiş. Hüseyin'e yaptığım ilk kostümü (ilk eserim :) ) kabul ederseniz yarın yollayacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Seval hanım. Evet bırakmak istemedi, çıkarmak bile istemedi :) akşam konuşunuz, ortak bir karar doğrultusunda hareket edebilirsiniz. Göndermek kararı alırsanız birlikte, tabii memnuniyetle kabul ederiz, teşekkürler :)

      Sil